Prosit

publicerat i Dagbok


Snörvel....aaattttcccchoooo!

Jag är en sjukling, eller håller på att bli en. Jag är långsammare än en snigel och kroppen min den värker. Halsen börjar kännas som man svalt taggtråd. Icke bra alls! Jag har en jobbhelg att se framemot och ett dop för lille Melker på lördag, jag kan inte bli en sjukling nu. Tålamodet är inte på topp och jag sitter och fixar det sista med dop presenten till Melker. Det lutar åt knas. Mina älskade syrror kommer och hälsar på i helgen oxå och då kan inte jag ligga sjuk som en isolerarad gammal näsduk. Bad bad bad! Annars är livet på töpp =) Jag klagar väl sällan...??? Hehehehe eller nått sånt. Nu ska jag fortsätta trixa lite innan sängtime, min korta dag imörn och ledig på fredag........vila stackars kroppen lite då.


Natti natti


//JessicA *Ska krya på mig*



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

åhh :( krya på dig! <3

2:a kommentar, skriven , av magster som väntar på en egen blogg..:

Akta dig! du kanske har fått... GRISEN!!!!!!

Kommentera inlägget här :