Tröttis

publicerat i Fotograf


Go natt!

Det är förjävligt att jag ligger efter med retusch jobb! Det är rätt mycket annat just nu i livet som tar upp nästan hela min tid. Närmare bestämt jobb och storstädning så mina bilder hamnar lite efter tråkigt nog. Jag är rätt slut efter jobbet, dock ska påpekas att det är en härlig känsla. Nu är jag fast anställd!!! Dörrar har öppnas som tidigare varit stängda. Framtiden är ljus. Jag har inte mått såhär bra på evigheter och jag har en enorm energi och jag kan säga att jag är lycklig och mår fan bra! Börgi Börg mår bra, hörde ni det?

Jag fixade lite nya bilder ikväll. Jag vill att Elina ska godkänna dom innan jag visar dom på blogga! Jag är fotosugen!!! Töligt att det är sånt träligt väder =(  Buuuuuhuuuuu!

Visst jag jobbar typ jämt känns det som men i lördags var jag ute en sväng. Jag träffade my lovely Peak och vi tog några öl inne på Harrys. Jag är aldrig ute. Sant. Fast det var min jobbhelg ville jag unna mig att gå ut, jag var extremt uttråkad. Jag har bestämt mig att inte bli full. Det funkade minsann. Jag hade det skitnice! Det får bli min nya grej, dricka men inte bli full!

Imörn ska jag till byhålan Karlskoga genom jobbet och gå på Miljöutbildningskurs. Intressant kanske det inte blir, man kan alltid hoppas annars. Känns gött att få betalt för att gå på kurs =P Me like it!

Jag satt och funderade på en ny bloggdesign och en logga som representerar mig på mina bilder. Det finns en uppsjö av snygga saker, hur kan man välja bland allt?  Jag vill ha det enkelt och stilfullt och snart hoppas jag att hemsidan ska fixas oxå =/

Läggdax.......


Kyss å gonatt!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

SV; tack så mycket :D ja, värsta multikreativ haha!



oj har du fixat så mycket? :D får ses på msn då tycker jag ;) vad härligt att höra att du mår så bra! så himla skönt att läsa sånt, det smittas liksom :)

2:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Ja jag förstår att det är gött att ha blivit fast anställd!

Jättegrattis till dig :)

Glad för din skull :)



Ja men du misslyckas inte med dina foton som du tar.



bara du som tycker det :)



>Kraaaam

Kommentera inlägget här :