Svårt med rubriker

publicerat i Fotograf


Hej solstrålar!

Befinner mig hemma hos kyssen på landet och har precis öppnat en kall. Solen skiner och man känner onekligen att våren är kommen. På förmiddagen pysslade vi lite med båten, rensade lite kvistar och snart ska kyssen byta mina däck på bilen. Lite senare blir det grillning...mumma! Imorgon tar jag mig en tur till Göteborg och trallar runt på fotomässan, kände inte riktigt för det idag när vädret var så fint här.

I onsdags hade jag en fotosession med Elina som jag skrev i ett tidigare inlägg. Började retuscha fler bilder i torsdags som jag blev riktigt nöjd med! Sen händer det som inte får hända. Datastrul. Hela datorn piper och stänger ner alla program/sidor utan anledning. Jag är nollställd när det gäller dators och ringer till en vän och frågar VAD FAN ÄR DET SOM ÄR FEL! Skräp i tangentbordet....huja meja vad det kan orsaka problem. Så tyvärr blev bilderna borta och jag får börja om när jag kommer hem igen. Sitter på min äckligt gammla och tröga bärbara dator där allt är helt fel. Det hade varit skoj att visa mer bilder än en för er =P

Här är den första bilden i alla fall =)



Foto: Jag Modell: Elina

Personligen gillar jag bilder väldigt mycket. Vad tycker ni? (Om nån nu får för sig att skriva en rad än att bara glutta runt...hohohoho).

By the way...det blir fotning nästa helg med modellen jag hade haft ett öga på....wiiiiihoooooo! Skitskoj! Go Börgi Go Börgi go börgi! Spännande.

Nu ska jag hålla de andra sällskap!


Kyss


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Fin bild! :)

2:a kommentar, skriven , av Baso:

lookin good

3:e kommentar, skriven , av Wysteriia:

Grymt fin!! :D

4:e kommentar, skriven , av Vicky:

Så himla fiiiin! Älskar ljuset på den här bilden så himla mycket!

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Ni har lyckats igen!! Supersnyggt! :D

Hoppas vi kör en plåtning till snart ;)

Kommentera inlägget här :