Kortfattat

publicerat i Nöje


Ho!

Jag hade en mycket trevlig vistelse i Linköping. Det var evigheter sen jag såg snuttan Isa och det var ett kärt återseende. Snart flyttar hon, endast 9 mil ifrån mig så jag hoppas att man kan hitta på massa bus ihop längre fram!

Egentligen skulle vi fota en tjej men det blev massa omständigheter så vi struntade i det, liiite tråkigt men ändå gött att slippa känna press på att prestera massa efter en utekväll(ar).

Jag dök upp i Linkan runt 19.30 i fredags och direkt hem till Isa och bytte kläder sen direkt ut och softade vid någon park med hennes jobbarfriends. Det blev en liten utgång men var hemma rätt tidigt ändå. Vi skulle ju fota dagen efter som inte blev av. Vi åkte ner på stan på lördagen och spana lite kläder till mig men hittade inte ett skit! Det blev en mäktig pizza istället innan det var dax att färga mitt gråa hår och göra sig redo för lördagens bravader.

Vi var hemma hos en polare till Isa på lördagen innan utgång. Riktigt trevliga och härliga människor, dock kände jag mig rätt gammal fast jag försökte dölja min riktiga ålder med hårfärg =P Det är bara att konstatera att man är snart 30 år men känner sig som 20. Jag träffade så mycket människor å jag kommer inte ens ihåg hälften av namnen...hohoho!
Om jag inte minns helt fel så var vi på två uteställen och det var fölk precis överallt. Jag gillar Linkan som attan. Väldigt fin stad, hyffsat stor, trevligt fölk och många affärer...me like.


Dagen efter vaknade jag andra gången vid tre snåret på eftermiddagen, vad hände där liksöm? Vi babblade massa som skedde under kvällen och fylleåt Mc Donalds och shoppade ostbågar till filmen på kvällen, mys. Något riktigt skumt hände på kvällen oxå. Jag fattar nada hur en liten snigel (utan skal) hängde i en spindeltråd uppåner vid Isas balkong på 3:e våningen. Hur kom den dit? Det var en syn att beskåda det. Jag som sov en kratta om jag ens sov riktigt under natten. Det var säkert en blandning av jobbångest och pigghet att jag inte skulle försova mig för resan hem i måndags morgon.

Summa sumerooos så hade jag jättekul att hälsa på Isa och hennes vänner. Miljöombyte gör en gött =D
Tack sweetie för jag fick våldgästa dig mitt uppe i flytten och för en upperligt härlig vistelse! Pöss på du!


//JessicA




Kommentera inlägget här :