Rubrik var det ja

publicerat i Nöje


Tjollohöpp

Hemkommen efter en riktigt skön helg ute på Orust. Bilen blev fixad fast ändå är det nått vajsing med den. Jag blir så trött. Mindre respengar till Milano pga bilen. Inte kul! Nedräkningen har börjat så nästa vecka är det jag som åker till modestaden Milanot! Längtar skiten ur mig. Kattvakt någon ;)

I lördags blev det en riktigt fin kväll så vi åkte ut med båten och stannade till I Stenugnsund och åt middag med två av hans vänner på Harrys...mumsigt värre. Mys. Vi övernattade i båten och jag sov som en gudinna men vaknade av att båten gungade som bara den på morgonen. Tur att man inte är så sjösjuk =/



Hela söndagen blev det film-maraton med massa gött snacks. Nu är det jag som måste ut i spåret och springa av mig några hekton känner jag hehe! Ja... träningen går inte riktigt som jag tänkte mig men imörn är jag på det igen. Vem vet, kanske min nackspärr släpper efter flera dagars lidande. Det är bara massa fel på mig precis hela tiden, tecken på att jag åldras kanske.

Well well...


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millimus:

Fin bild på er två :) Nu får vi ta o ses snart igen, var alldeles för länge sedan nu IGEN! Kram

Kommentera inlägget här :