Home

publicerat i Fotograf


Morsning!

Back home tidigare än vad jag hade räknat med. Det känns både skönt att vara hemma och samtidigt väldigt trist att det blev pannkaka. En omtumlande historia. INGEN höjer handen mot mig, så är det bara. End of story. Det blev inge Cypern heller men lika bra det antar jag. Vad gör man inte för att fortsätta sin semester med en tripp till Sunne och eventuellt en tripp till Stockholm sista semesterveckan?

Någon modell i Stockholm som vill fota lite nästa vecka kanske?

Jag har fått gjort klart massa bilder som legat efter och det känns göttigt. Väntar bara på att modellerna ska godkänna dom så kan jag visa er sen =)


Foto: Jag Modell: Elina


Haa duu!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Neeejjj gumman :( Låter hemskt ju! Får ses nån dag, vi träffs alltid bara när vi fotar. Vi borde fika eller nåt :) <3

2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Tack för bilderna förresten :* Loves them all!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fint fint!

4:e kommentar, skriven , av lillalie:

gud vad du e duktig på att fota :D herre gud dig skulle man verkligen vilja bli fotad av :D

5:e kommentar, skriven , av Tam Thi:

åh så fina bilder du tar! :)verkligen kreativa och vackra!

6:e kommentar, skriven , av Janina _ Modellen som skiter i alla måsten:

Usch vad förbannad jag blir när jag läser sånt här. Du gjorde helt rätt som åkte hem - INGEN höjer handen mot en tjej. Dom kan skylla på det ena och det andra men i slutändan är det bara dom som är idioter och sånna behöver man inte umgås med. Punkt.



Underbar bild som vanligt också!

Kommentera inlägget här :