You can do it

publicerat i Allmänt


Fan vad jag mår bra! Jag och brorsan åkte ut och gick/joggade 5 km för en stund sedan. Jag är så enormt stolt över mig själv att jag orkade efter över 2 års avbrott från allt vad motion heter. Igår tog jag även en promenad i 1 timme och redan nu känner jag att jag mår bättre att komma ut ur lägenheten och faktiskt göra något. Det var riktigt tungt men shit pommes vad jag är taggad.

Skrev nyss en lite reminder som jag satte på kylskåpet som ska peppa mig ännu mer för att nå mina mål jag satt upp för mig själv. Jag ska kanske inte göra allt på en gång (såklart) men att börja lite försiktigt är i rätt riktning känner jag =) Jag är inne på min 3:e dag nu och det går enligt mina planer.



Jag har träffat en hel del vänner oxå och det känns riktigt nice. Det är något jag har saknat och försummat och det är ett tecken på att jag inte riktigt mår bra med mig själv och dessvärre är det ju bara i slutändan jag som kan förändra mitt liv till det bättre. Problemen vet jag om som jag ska kämpa som en dåre för. Jag vill ha ett rikligt liv och må bra i både kroppen å knoppen! Insikt people =P

Nu måste jag slänga mig i duschen efter joggingturen för om en liten stund kommer Millimus på besök =D Jippi!!!


Kramar


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Du ä att go du! Klart U can do it!

Du får mer än GÄRNA dra med mig ut, jag vill jag med! O detta med...hrm.. rökinga', dä ä att bra illö... jag vill sluta jag med... men att få med herr. Månniqua på den resan kan bli jäkligt tufft

:-(

Men kanske att I can do THAT! hi hi



Klem klem!

HEJAhejaHEJAhejaHEJAhejaHEJAheja!!!!!!!!!! (osv....)



=)

2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Ja! You can do it, kör kör kör! :D

3:e kommentar, skriven , av suss:

Fan vad bra jess, såklart att du klarar detta! Jag hänger gärna på nån kvällspromenad nån gång o hit är du alltid välkommen vettu gumsan!

Love u!

4:e kommentar, skriven , av Millimus!:

Bra Bergman! Det gläder mig att höra Börgi Börgi! You go Girl! Puss o Kram

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

JUST DO IT! ;) Vad roligt och inspirerande det var att läsa nya blogg inläggen. Hur går det med joggandet, har du öst på hela veckan eller? Som du vet är jag barnledig nästa vecka så om du har tid före/efter jobbet så äre bara att slå en signal. Jag har latat mig nu i några dar förutom att jag gått i skogen och letat efter Herr Kantarell. Du ska veta att jag är stolt över dig och din helomvändning till ett friskt och hälsosammare liv. Du är grym! Puss

Kommentera inlägget här :