Blue shit

publicerat i Fotograf


Hellu!

Sorgligt men sant så lär jag inte plåta så mycket inom den närmaste framtiden. Riktigt tråkigt men å andra sidan finns inga direkta modeller i Karlstad (i närheten) jag känner för att fota som kan ge mig insperationen jag behöver. Jag får alltid planera in fotningar när jag reser till kyssen och det början kännas lite långsökt. Om jag bara bodde i en större stad så kryllar det av snygga donnor som är mer tillgängliga. Jag fotar gärna modeller jag redan fotat men jag vill samtidigt ha nya ansikten framför gluggen.

Jag kan ju inte ha en full portfolio med bara Elina fast det är lockande hohoho!
Antingen har jag blivit riktig negativ till modellfoto eller j*vligt kräsen...svårt att avgöra just nu =/

En liten pause skadar kanske inte till nästa år, endast 20 dagar kvar ;)
Nya tag, nytt år och är dessutom vädurens år...shit pommes vad bra det kan bli =D


Foto: Jag Modell: Elina K
(Klicka för större bild/skärpa I hope)



Kyss & Smek


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av God jul:

Du får inte sluta. det fattar du själv böna!



Snygg bild

2:a kommentar, skriven , av Anneli:

Jättefin bild!

Kommentera inlägget här :