Trevlig Lucia!

publicerat i Modellbilder


Tjosan!

Nyss klar med att baka lussekatter, pepparkakor och gjort min alldeles egna glögg. Julpyntat hela lyan med röda tomtar, röda dukar och röda gardiner med hjärtan på....eller inte. Däremot har jag grovstädat lägenheten med vissa undantag i vanlig ordning. Det doftar frisk och fräscht nu...lovely. Nu jobbar jag inte en endaste helg till i år och det är rena julklappen det!


Fota: Andreas Stridsberg Modell: Jag (2007)


Något lite lurigt som jag vägrar betala för om jag inte får ta med den när jag flyttar är en super rolig faktura på 2700kr från mitt bostadsbolag KBAB gällande "byte av toastol". I helvete heller jag pröjsar för det. Ingen nämde det vid bytet att jag själv skulle stå för kostnaden. Då hade jag hellre levt med att skita i en hink eller köpt en likadan begagnad 70-tals toa som satt där. Jag bor i en hyresrätt, sådant ska ingå speciellt när man läser på deras hemsida LÄNK ...svart på vitt era jävla miffon!

Från deras hemsida

"Våtutrymmen ingår ej
Underhåll i våtutrymmen ingår inte i Plusvalssystemet utan sköts fortfarande av oss på KBAB. Likaså ansvarar vi för och byter ut dina vitvaror om de skulle gå sönder".

Däremot funderar jag starkt på att anmäla dem för sveda och värk på både kattattacken i somras (när de bytte fönster) och sist toa incidenten!!! Inte fan är det mitt fel att ha byggställningar utanför mina fönster och en osäker toalett hemma =P Fuck you KBAB!


Men ha en fortsatt trevlig Lucia!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

U get them girl! :@

2:a kommentar, skriven , av JessicA BergmaN:

Icka: Oh Yeh I will...belive me there! Borde starta en grupp på FB HATA KBAB ;)



Löve

3:e kommentar, skriven , av Vicky:

Grym bild :D



Vart ska du flytta, babe?

4:e kommentar, skriven , av johanna ! :D:

svar : hhahahaha , det va ''några'' år sen ;)

aaah , har saknat dig as mkt jessica&det ska verkligen bli kul att träffa dig ! hahahah , jag har färgat håret till typ röttbrunt ;)

det är min smak oxå men jag undrar om du kan fixa min header för jag va tvungen att förstora min så den blev suddig -.-

pusssssar&krrraaamar johanna ! :D <3

Kommentera inlägget här :