X-mas feeling?

publicerat i Nöje


Tjopp!

Motvilligt, men hemma från Kyssen för att göra några timmars tjänst innan ledighet igen. Värdelöst. Well well så har jag haft det mysigt på Lisseberg igår med hela klanen Romo. Kyssens föräldrar är helt underbara! De bjöd med mig på ett smaskigt julbord på Lisseberg där jag som vanligt endast kom till kallrätterna ;) Lax lax å återigen Lax är det bästa på ett julbord! Tack så enormt mycket!

Vi strosade runt bland bodarna, tittade på alla fina ljusutsmyckningar och tog en sväng till Ice Baren och fick oss en jävel Absolut Göteborg. Muuums som Maria Montiz säger!

Jag vill ha ett Air hockey spel! Det är ju så förbaskat roligt! Jag blir helt galen, så tävlingsinriktad blir jag att jag vägrar att förlora (det hände tyvärr...en gång) och jag googlade vad de ligger i pris...inte helt normalt kanske?! Jag gillar spel och det kan jag inte förneka I think...

Jag klantade mig med de övriga bilderna (sparade de i fel format) så det får endast bli denna bild fast det hade varit riktigt roligt att visa Hövdingen Ice (kyssen) och resten av klanen hohohoho!





KYSS KYSS


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FINI:

vacker bild!

Kommentera inlägget här :