Hm...

publicerat i Allmänt



Jaha...

Finns det inget bättre än strul i livet? Om det vore min favorit film STRUL så hade livet alltid varit toppen av isberget som fick Titanic att sjunka. Livet är inte alltid grönt. Jag kom tillbaka från Kyssen imorse efter en oplanerad vistelse till Göteborg/Orust sen i söndags. Min faster som börjar bli till åren har haft knäppa saker för sig i sin lya. Varför klipper man av alla sladdar till lampor och till tv:n? Lägenheten var huller om buller och påsken var redan där. Kyssen Gubben, var så snäll att byta ut alla kontakter till alla lampor så hon kan använda dom igen! Hur sött är inte det? Vad jag egentligen skulle säga att jag har haft en påfrestande vistelse med besök på sjukan, fixat allt i hennes lägenhet och resa hem för jobbet kallar. Jag är trött. Det känns som det vore måndag fast det är snart torsdag.

Jag är inte döende. Fast det känns så. Provsaren från läkaren var att jag har järnbrist, (förklarar min trötthet) och att jag har blivit laktos intollerans. Tack å hej för ost!  Läkaren skulle skicka en remis till "någon som kan hormoner mer". Yeah! Se hur det går då. Jag pallar snart inte mer av svallningar!

HUR ÄR DET MED ER?



//JessicA







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillasyster.:

Du borde ha sådana tabletter som jag har, mot laktos! :) Skitbra är dom!

2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Ååh livet är inte alltid lätt :/ Men efter regn kommer solsken! Det är mitt favorituttryck :)

Kommentera inlägget här :