Inget ämne

publicerat i Allmänt


Tja..

Jag är lite ur fokus för tillfället. Jag har haft skallebank i tre dagar och det är så olikt mig. Imörn bär det av till läkaren för 3:e gången. Då får jag se vad mina provsvar säger angående min mage och mitt förskräckliga förtids klimakterie skit! Är så stupnöjd att få dessa svallningar och en extrem uppblåst mage. Jaja... what to do liksöm?

Det har blivit ruskigt dåligt med klara bilder oxå, det gillar jag inte alls men lusten och orken har inte riktigt funnits där. Jag tittar mer på tv (sover till tv:n) än sitter vid datorn...då är jag ur form vill jag löööva. Jag är bara så enormt trött, dessa järntabletter vill inte fungera alls. Varför knapra tabletter om det inte hjälper? Järnbrist YEAH RIGHT!

Imörn ska jag shoppa lite saker som jag behöver för att ta lite bilder som jag vill ha. Då jag är ledig på fredag tänkte jag ägna mig åt att fota lite grejs hemma för att testa lite ljus, tekniker osv. Det ska bli sköj. Länge sen jag fotade saker, objekt, macro mm. Det kan vara roligt men jag "brinner" inte riktigt för det så det kan ju vara en anlednig att jag inte fotar så mycket sånt. Behöver dock nått snyggt att pryda mina väggar med..hihihihihi!


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av a:

Hej!

Vem hade du valt om du var tvungen att välja din kille eller din bästa kompis? :|

Kommentera inlägget här :