Helgen

publicerat i Fotograf


Hej!

Jag hade en super duper rolig fotning i helgen med töserna Elina och Vicky. Det finns ett gäng bilder jag gillar väldigt mycket och de skiljer sig en hel del ifrån varandra oxå och det är riktigt kul med lite variation! Nu är det massa retusch de närmaste dagarna. Älskar nya bilder! Skoj skoj skoj! Tack era snygglon för en mycket lyckad dag!!!! ♥

Hittade några BTS bilder på deras bloggar...



My lovely ass =P



ELINA #1

En fluffig ljus bild på Elina som jag pillade med igår, mest ett litet test faktiskt...


Foto: Jag Modell: Elina

Helgen i övrigt rusade iväg. Det känns knappt att kyssen var hos mig i helgen. Jag längtar redan ihjäl mig efter honom! Efter plåtningarna i helgen var jag rätt sleten. Kyssen lagade mat (som han alltid gör) och sen softade vi i badrummet med några kalla öl. Vaknade igår vid 13.30 av att min löpande katt låg och åmade sig på mig...äckelkatt! Jag fick en lång sovmorgon i alla fall....gud vad gött!

Kyss


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Tack själv, hon :*

Vilken fin bild! Den snor jag till min egen blogg och visar som ett test :) Ska kolla igenom bilderna idag och se vilka mina favoriter är också :)

Kommentera inlägget här :