Modell/er sökes

publicerat i Fotograf


Men helluuu!

Jag är ledig i helgen och är grymt fotosugen! Jag söker en eller flera modeller som vill stå framför gluggen. Du ska ha tålamod, då syftet framförallt är att jag ska testa min studioutrustning, då det kan bli lite rörigt ...hahahahaha! Du kan vara min vän eller modell, det spelar ingen roll! Då jag har en katt hemma och själv är jag rökare så är det bra om du inte är allergisk mot något av det.

Jag har en hel del porträtt och vill därför utöka med mer halv/helkroppsbilder. Jag kommer självklart att fota porträtt, det jag gillar väldigt mycket. Maila mig på: [email protected] eller skriv ett inlägg i bloggen om du är intresserad!

Ett urval av bilder på modeller 2009 ↓



//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Avsikt:

Vad fint att jag fick vara med! Blev jättenöjd sist, men nu bor jag i Stockholm.

2:a kommentar, skriven , av icka:

Hmmm... ja du.. så länge det är fråga om att HJÄLPA DIG, bli en bättre fotograf kan jag tänka mig att ställa upp, det vore förstås fränt... kanske! (även om jag redan nu kan löve att dä inte blir några bilder att känna sej stolt över, vare sej för dig eller mig- haha!) :D

3:e kommentar, skriven , av Viktoria:

Synd att man man bor långt bort. Dock så står jag helst bakom kameran :)

Fina bilder i alla fall

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Hellu! Jag ställer upp vettu :) Jag är barnledig nästa vecka ifall du har tid/lust nån dag då?



Puss påräj!

5:e kommentar, skriven , av Sofia:

6:e kommentar, skriven , av Sofia:

Hej Jessica!



Jag ställer gärna upp som modell i helgen! :)

Vi träffades i Mariebergsskogen i somras när jag plåtade bikinibilder med Christer om du kommer ihåg? :)



Vore som sagt jättekul! Du tar jättefina bilder! :)

7:e kommentar, skriven , av Ylva:

Hej!

Vill du ha en vanlig person med "tjockis" mage så hör av dig;).

8:e kommentar, skriven , av Madeleine-Änglamamma till Philip:

Kanske kan ta nån ny omgång snart?

9:e kommentar, skriven , av Sayran:

Jessi, vill bara säga bra jobbat och du är superduktig!!! Bara så du vet! Kul att jag fick vara med bilderna :)! Puss

Sayran

Kommentera inlägget här :