Ett jäkla farande på mig

publicerat i Nöje


Oj oj oj vad det var länge sen jag skrev något här. Ärligt talat så har det varit riktigt skönt att koppla bort allt vad dator heter. Jag har haft annat skoj att göra. Resa har jag gjort en del under julledigheterna. Karlstad-Gävle-Gävle-Avesta-Avesta Gävle-Gävle Karlstad-Karlstad Orust-Orust Göteborg-Göteborg Orust-Orust-Karlstad. Är lite trött på att brumma runt i detta väder nu...urk!

Men men...julen var mysig och varm. Superhärligt att träffa mamma, mormor och syskonen igen. Jisses vad jag längtade efter mormors julmat, främst hennes goda lax. Juldagen åkte jag till Jocke i Avesta och festade en smula. Kvällen blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Min hemska mage ville inte vara i schack så det var bara att palla sig hem tidigt men trevligt var det allt!




Jobbet väntade på måndagen och sen kom kyssen på onsdagskvällen. Supermys! Sen vart det dax för nyår. Vilken hemsk dag jag hade! Jobbade först sen hem till kyssen och magen var helt förjävlig mot mig. Allt jag gjorde blev bara fel så vi kom efter mycket om å men ner till festen runt 22.30 istället för 19. Det är alltid lite pirrigt att presentera sin pojkvän för sina vänner men jag "tror" det gick bra hhihiihihihi! Kyssen såg ut att trivas bland mina killkompisar lite extra ;)


Vid tolvslaget skålades det i mouserande vin och vi tittade på alla fyverkerierna och kramades med allt och alla. Gott Nytt år! Jag fick reda på en glad nyhet men jag vet inte om man får avslöja den ännu (?). Det blev massa dans och diverse sjuka utsvävningar. Det bjöds på magdans av två underbara vänner! Nu ska jag fan lära mig! Det är iallafall en dans där det SKA vara hull på mage/höfter =P



Trots mina krämpor som inte var av denna jord och min förtids klimakterikossa betende så blev det en toppen kväll! Tack mina underbara vänner för ett lyckat slut på 2009 och en bra start på 2010!!!! Me love U

I söndags blev jag lite kärlekskrank och ville inte att kyssen skulle åka hem igen efter underbara dagar ihop trots mitt jobb. Så då var det bara att följa sitt hjärta och spendera några fler dagar ihop. Så nu idag, är jag så trött och ska ta mig ett varmt bad och tina upp i dessa minusgrader!


Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Nyfiken i en strut undrar vad hemligheten är..hmm nån som ska ha bebbe?? Nån som ska förlova sig..hmmm guuud så nyfiken jag e då jag känner de flesta som var där..hmmm

Kommentera inlägget här :