Plåtningar igår

publicerat i Fotograf


Hellu!

Börgi Börg is in da house!
Allt väl med mina trogna och nya läsare?

Igår hade jag två riktigt bra plåtningar med modellerna Sandra och Elina. På eftermiddagen fotade jag Sandra vid nån udde på Tynäs (Hammarö/Vänern) i hennes bedårande vackra klänning. Den klänningen skulle hänga väldigt fint i min garderob, ni läste HÄNGA va?

Här är några bilder från igår...gillas? More to come...

(Klicka för större bilder)

Foto: Jag Modell: Sandra Asp Assistent: Peter "Pan" Ljungvist

Direkt efteråt jag fotade Sandra hämtade vi upp Elina på jobbet och åkte hem till mig för en session i "studion". Meningen var att senare åka ut och ta motljusbilder på kvällen men både två var helt slut och sådär trött flamsiga ;)
Vi körde en del rökbilder och rök kan man inte alls kontrollera därav bilden nedan där det ser ut som det ryker ur Elinas hår..hohoho! ↓



Tack så mycket flickor för igår =D

Min långa pause gör sig till känna, skygglapparna på och återigen gå in i Photoshop världen!

Kram & Kel


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sAYRAN:

WOW, de här bilderna är väldigt fina, Så fint ljus!

2:a kommentar, skriven , av Perra P:

Mums Mums! Det var en vacker modell du fick ta bilder på. Fina bilder du tar och har tagit.



Perra P

3:e kommentar, skriven , av frida:

Du är så duktig! Bilderna blev otroligt fina

4:e kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

SV; :D Jajemen! Förresten fick jag på mig klänningen nu :O Blev skitglad, slipper jag krånglet med att skicka tillbaks den^Behövdes bara lite jäklar annama (eller hur det stavas) :P

5:e kommentar, skriven , av jenny Ölmebo:

åååååh vad du kan ta snygga bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6:e kommentar, skriven , av Angelina:

duktig du är :) vad kostaar det att bliu fotad utav dig ?:)

7:e kommentar, skriven , av Lisa:

älskar bilderna, vad har du för objektiv och kamera:D

Kommentera inlägget här :