Första bilden ut

publicerat i Fotograf


Regnat precis hela dagen, lite sådär deppigt. Idag har jag inte haft ork att göra ett skit. Jag har redan fått lite "skäll" att jag sitter med bilder...sorry kyssen ;)
Imörn ska vi ta en tripp till Götet och strosa runt över dagen. Jag tänkte jag skulle kolla lite fotoprylar och skaffa en ny minneskortläsare för den jag hade gick sönder i Väse sist av en oförklarig anledning. Vi ska även inhandla bra att ha saker inför båtturen i helgen där resmålet blir Hynobostrand (hur det nu stavas). Vi blir väl borta över nån natt eller två skulle jag kunna tro. Mys.



(klicka för större bild)
Foto: Jag Modell: Elina


Hej hopp


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Vilket härligt ljus det är i bilden =)

2:a kommentar, skriven , av Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

wow vilken underbar! :D Ni är ett kanon team!

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Snygg bild :D



Hunnebostrand stavas det ;) riktigt mysigt ställe :) ni borde besöka smögen, lysekil osv när ni ändå är den vägen.

4:e kommentar, skriven , av Wysteriia:

Meeeeen helskotta vad du är duktig!!! :D

Kommentera inlägget här :