Kort inlägg

publicerat i Fotograf


Hej!

I fredags hade jag sköna Elina här för lite vintage fotning! Jag bor rätt trångt så jag riggade lite hemma med bakgrunden och tillbehör. Underkläderna och blusen hittade jag på rean som passade klockrent in i det hela.
Jobbigt att jag inte har hunnit påbörjat bilderna (eller nja 2 är klara) då kyssen har varit hos mig hela helgen, inte så snällt om jag sitter vid datorn hela tiden hehehehe...



Helgen har varit rätt soft. Var ut en sväng med Gräs & Icka och spelade biljard, vi tjejer rockade! Tro på fan att magen inte svällde upp, inte så himla mycket iallafall. Det är en anledning jag sällan rör mig ute numer. Igår blev det lite filmtajm. Bröllopsfotografen stod på schemat och den var helt okej tycker ja fast jag trodde den skulle vara bättre men helt klart sevärd.

Nu ska jag jöbbe jöbbe jöbbe


Kyss


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moa:

Ohmy, vilken fin emmafotölj! <3

Kommentera inlägget här :