...

publicerat i Fotograf


Dålig uppdatering...I know!

Hur som haver så har jag inte gjort annat än att jobba de senaste 7 dagarna och alldeles för trött att göra något annat än att slappa på sofflocket. Ovanligt för att vara mig (är ingen tv människa). På dagens agenda står tvätt, städ, en sväng ner till stan, shoppa mat, tanka bilen, fota lite grejs om jag hinner. Roligt vetande. Är sjukt sugen på nya skor...var evigheter sen jag köpte ett par =(


Foto: Jag


Om en vecka får jag äntligen återse kyssen! Gud vad jag har längtat ihjäl mig efter honom ♥ Det är bara en vecka kvar och det står jag nog ut med...pussen pussen!

Inte sitta här och slösa bort dyr tid....lite senare kanske det dyker upp nya bilder =P


Haa duu!!!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Ååååhhh det är ju så som jag vill fota med dig juu :*

2:a kommentar, skriven , av Vicky:

ÅH, vilken fin ljussättning! Ta såna bilder på mig :D

Kommentera inlägget här :