På landet

publicerat i Fotograf


Morsning!

Jag har världens bästa arbetskamrater helt klart! Jag blev långledig, det känns lite som att ha sportlov. Jag överraskade kyssen igår kväll att komma en dag tidigare, jag är världens bästa flickvän..hehehehe =D
Jobbet börjar igen på tisdag och den veckan blir massa jobb. Jag står ut med det för jag får så många dagar med kyssen som är det bästa! Det börjar bli lite kyligt i huset, endast 16 grader! Jag är för lat för att hämta ved och elda så jag sitter med vantar och massa tjocka tröjor =P


Foto: Jag Modell: Vicky

Jag tror jag aldrig har packat så mycket saker på så kort tid som jag gjorde igår kväll. Allt tog en kvart! För första gången tog jag med min dator så jag kan retuscha bilder medans han jobbar, bra tänkt där Börgi Börg. Så nu sitter jag här vid köksbordet och ser ut över det istäckta havet. Solen skiner och det är vindstilla här. Vackert som tusan. Imorgon tar jag en tripp till Götet och hälsar på faster och eventuellt tar en fika med en vän.

Vad har ni för planer idag/helgen?


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ella Lindblom:

Snyggt porträtt!



Mvh Ella

Kommentera inlägget här :