Husdrömmar

publicerat i Åsikter & funderingar


Att jag ens skulle tänka mig att bo på landet kan vara lite svårt att förstå. Visst att bo på "landet mitt i stan" är ju en drömm men att bo på virshan är en annan femma. Lite då och då går jag in på hemnet och kollar på hus och det är helt sjukt vilka priser de ligger på =( Hur faaaaaaan har fölk råd att bo där? Gjorda av pengar kanske.


Kyssen vill inte bo i ett stort hus som en annan skulle tänka sig att göra. I vilket fall så hittade jag detta lilla hus som är så fräsht invändigt. Jag är inget FAN av röda, typiska svenska hus. Man kan alltid måla om hohoho =) I ladan skulle jag kunna ha min fotostudio/arbetsrum...detta hade varit kockrent för oss!

Utgångspriset sådär 1.695 000 kr

Huset hittar ni här.

Visst är det mysigt?


Kram


JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Amen Ååååååhhhhh!!!!! Uh va fint ( massa ful ek iofs men ;-) men den ALTANEN! Dä vore nåt det! Vart f*n ligger detta då? :-)

2:a kommentar, skriven , av JessicA:

Jag gillar heller inte "sån" ek! Huset ligger i Jörlanda, nära Stenungsund om du vet vart det ligger. Det är vid kusten några mil bort från där kyssen bor nu =)



//JessicA

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Nejmen herregud, det var ju verkligen skitsnyggt! Jag får ångest om jag hänger på hemnet för mycket, just för det där med pengadelen. Det är, som sagt, inga småsummor vi snackar om när det gäller hem nuförtiden. Men man kan ju inte låta bli att drömma sig bort ibland...

4:e kommentar, skriven , av Moa:

Haha, det är ju nästan där ute jag har bott, när du var ute och plåtade med Sushi.

Kommentera inlägget här :