Festivaler

publicerat i Nöje


Det bidde inget Arvikafestivalen i år tyvärr. Det finns inte ett endaste band jag vill se och är inte villig att betala för det. Jag tror inte Arvika kan slå Depeche mode, Thåström, Anna Theirnhem mfl. någonsin. Däremot går jag inte lottlös. Nu planeras det för fullt för Peace & Love i Borlänge där jag får chansen att se självaste Josh från QOTSA och det är Mumma mumma mumma! Senare i sommar är biljetter bokade för Lars Winnerbäck mfl i Karlstad och då får man även ta del av Sophe Zelmani live och bara det är en ren upplevelse...and I kind a like it!
Jag blir bara sååå onani sugen!

Bortsett från de som kan musik med stråfer och sång så måste jag säga att jag mår hyffsat bra efter de som hänt med Lulle. Ångesten har släppt en smula men långt ifrån bra. Tack sötisar!

Nu är det bara upp till mig att ställa mitt liv tillrätta. Min vardag, mitt tänkande, mina vanor och försöka tro på mig själv och hitta mitt självförtroende som har gått i ide för länge sen. Den sjunkande stenen befinner sig flera hundra meter ner i havet, och det kommer att blir en prövning att få upp den igen, var så säker.


Natti


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Smulan då! Du är allt mycket bättre än du tror och känner dej! <3 Jag löver ;-)



Fan vad kul att du blivit ledig! Peace and Love kommer bli GRYMT i år! Hoppas på en lika stekhet vecka som förra året bara ^^



Kram på dej! Hälsa Magnussen också! =)

Kommentera inlägget här :