Helga

publicerat i Random Pics



Hellu!

Vilken skön helg jag har haft! Istället för att ligga och gassa i solen fick vi mycket gjort under helgen. Vi slipade på kyssens båt, bytte fjädrar på bumbi bilen samt fixade kyssen hjulinställning och inte minst tvättade vi bilen. Dessa förbannade fåglar är pricksäkra. Klutt klutt klutt så är det massa bajs dagen efter på bilen...tröttsamt. Jag fick tummen ur och började slipa ett rätt nergånget ekbord som kommer bli supersnyggt när jag väl blir klar. Jag vill ha bordet mörkt men tydligen har inte jag en talan ;)


Well well...en intensiv helg med superb väder med grillning och lite shopping. Det är wonderful! Idag måste jag tacka en högra makt att inte mitt körkort rykte imorse....fortkörning utan dess like! Som tur var var det endast alkokontroll men jag hade annars tänkt att bjussa konstapeln på lite jordgubbar som jag smaskade i bilen på väg hem, jag undrar om det hade hjälpt hihihihi! Så tack Mellerud att jag sparade några tusingar och framförallt mitt körkort =D


Höppas att ni har haft en trevlig helg =)


Kram


//JessicA




Kommentera inlägget här :