-Blandat-

publicerat i Fotograf


God afton läsare

Jag ber om ursäkt att jag är kass på att blogga för tillfället. Det kommer ett inlägg då och då men såklart så skulle jag vilja uppdatera dagligen om lusten hade funnits. På förmiddagen klippte jag mig äntligen. Nu är jag fast besluten på att färga mitt hår till oranget/koppar! Mmmm vad det kan bli snyggt.

Det blev lite kaffetid hemma hos Suss på eftermiddagen. Trots det dåliga vädret satt vi ute medans hennes yngsta son Mio sprang runt och babbla för sig själv och med oss! Gud så söt! Jag ångrade mig att jag inte tog med min kamera..bad bad bad! Next time BÖRGI!



Foto: Jag Modell: Louise

Idag har jag även "glömt bort" mina hemmasysslor som att diska, rensa badkar, dammsugit och att plocka undan massa skit som ligger. Istället har jag roat mig med bilder och har några få kvar sen Annika var här för en möhippe session. Jag ogillar att ha massa bilder som ska bli klara. Jag brukar få en sådan ångest om bilder ligger efter. Jag vill aldrig bli en sån fotograf som fotar och sedan inte fixar till bilderna inom en rimlig tid.

Jag är i valet och kvalet om jag ska åka på fototräffen i Hallstahammar nu i helgen. De andra åren har ekonomin satt käppar i hjulen och nu i år är det min jobbhelg =/ Visserligen är jag ledig på fredag och kan åka över en natt och upp tidigt i gryningen för jobbpasset kl.10 på lördagen. Hur skoj är det på en skala? Jag "kan inte" fråga om ledigt mer, dels ekonomiskt men även att jag börjar känna mig lite jobbig när jag ska byta dagar hit och dit för att kunna träffa kyssen mer eller längre. Jag tycker synd om mina kollegor och jag lär vara en böld i arslet...hehehehhe!

Jag har tagit ledigt nu på torsdag då det vankas begravning för Lulle. Min mamma kommer ner så det vore inte dumt att spendera lite tid med henne både på torsdag och fredag. What to do liksöööm? Den som lever får se.


Kramen


//JessicA







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moa:

Klart du ska med till Hallsta! :)

Kommentera inlägget här :