8 november

publicerat i Dagbok


Grattis till mig!

Idag var det exakt 8 år sedan jag tog körkort...då mindre hår på huvudet och några kilon tyngre ;)
Åtta år har gått med endast en fortkörningsbot så det ska firas med att sätta på vinterdäcken på bilen idag.


(Mjo kanske inte den ultimata bilden men det var ju typiskt att jag rakade av mig håret en vecka innan uppkörningen men det bjussar jag på hahahahha)!

8 november är en speciell dag för mig. Idag skulle min pappa fyllt 58 år så lite roligt att jag tog körkortet på hans födelsedag. Jag kan fortfarande känna min glädje att jag lyckades och känslan att köra hem med musik på högsta volym helt själv i bilen, mmm vilken goo känsla!!!
Även en av mina bästa vänner födde sin första son den 8 november för 7 år sedan så grattis till Liam på hans nu 7-års dag.

 Idag är en av de få lyckodagarna på året för mig=D


Haa duu


//JessicA


P.s Nu har jag fått en sprillans ny toa hemma D.s




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Män uh varu ska skryta ra! Nääära, ha ha

Vad fint att dagen har så mycket positivt med sig istället för att enbart vara ett lite sorgligt datum... :-)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Millimus:

Det är rätt så häftigt att vissa saker som betyder mycket för en inträffar på samma dag! Ja Herregud du rakade verkligen av dig frillan ;) Du var trött på din hårkvalitet...

Hoppas du fått på vinterdäcken nu för nu är det SNÖ! Vi har inte fått på dem än :( Du vill inte komma hem till Sanna imorgon kväll? Eller hit? Kram från Millimus

Kommentera inlägget här :