Före/efter

publicerat i Fotograf


Jag själv tycker det är så roligt att se före/efter bilder. Sorgligt nog visas det så sällan upp av flera anledningar givetvis. Fotografens missar med ljus, skärpa, över/under exponerad bild och fel temperatur ect. Modellen kanske inte vill visa sin finne, en valk, mörka ringar under ögonen och mer därtill. Muan (make-up artist) kanske heller inte vill visa upp bilder där sminket runnit eller läpparna är är torra, frasiga och läppkonturen syns för tydlig som påhittade exempel just nu.

Jasmine har inget att skämmas för så jag frågade om jag kunde visa upp en före/efter bild på henne här på bloggen. No problems för henne och här en en annan version av min tidigare bild på bloggen (se nedan).

Foto: Jag Modell: Jasmine Sjöberg


Kyss


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johan:

Jag tycker spontant att before är snyggare. Mer djup och ska vi säga soul i bilden.

Bästa hälsningar Johan.

Kommentera inlägget här :