I am alive!

publicerat i Allmänt


OBS!

I am alive!!!

Förutom att jag fick för mig att ta en S-kurva i lite väl hög fart nu på isgatorna i Karlstad så lyckades jag väja för en älg som sprungit vilse och ville vara i rampljuset framför min bil. Han hade säkerligen hört att jag fotar modeller eller nått, vad vet jag. Jag hade dock inte med mig min kamera i det oväntade poserings ögonblicket och från en fotografs tänk så är inte det ultimata ljuset när det är bäcksvart ute.

Förutom en ny hårig modellkontakt så har jag bott på jobbet det senaste dagarna. Jag gillar att sova i korgarna där det ligger fårskinnstofflor, de är varma och mjuka. Gosigt och skönt är det och jag har blivit nya Charles Ingvar Jönsson..."Nisse ska bada"..ni vet?! Inventeringen gick mycket bra och nu har jag fått en plats på listan att vara en del av sortimentet. Det är inte alla som får det vill jag löva. Jag har mitt eget PLU Nr. Jag är skitstolt, guldstjärnorna haglar över mig. Jag är så smickrad!

Svampbob fyrkant är en sunkig gul tvättsvamp. Jag känner mig som en i gänget. Jag har förvandlats till en sunkig, trött morot med fyrkanter till ögon. Stjälken är mitt risiga hår som är behov av en klippning. Det är sånt som händer när du tillbringar för mycket tid framför burken med tron att du är världsbäst att retuschera bilder med för mycket nässpray innanför näsväggarna.

Igår köpte jag två nya hängselbärkassar och blev 600 kr fattigare på köpet men ändå ser jag inte ut som att jag skulle ha en 20-årings pattar. Falsk marknadsföring så jag överväger reklamationer av varorna. De hänvisar mig antingen till psyk eller till en kirurg...frågan är...vad blir billigast?

Ja det är väl det jag haft för mig sen förra inlägget (funderar mera).

Men nu sörrö blir det en smaskig dejt med George Clooney då vi ska äta nykokta nudlar med batteridrivna ljus och sedan tänkte vi skjunka ner i ett redigt långt bad i bubblorna som jag tänkte tillverka själv.

Kyss


//JessicA








Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av suss:

haha, vad sjuk du är!

Kommentera inlägget här :