Ett litet kort inlägg

publicerat i Fotograf


Tjo!

Hm...vad har jag pysslat med i dessa dagar måntro? Jag var faktiskt ute på krogen en sväng med my homie Gräsberg i lördags...mycket trevligt må jag säga! Good old times. Sedan körde jag ner till kyssen i söndags efter jobbet och kom hem idag igen för plikten kallar att kränga lite skor. Igår åkte jag en sväng till Göteborg och fikade med Mägdi och hämtade min jacka jag glömde i Jockes bil helgen innan. Förvånad att jag hittar rätt hyffsat med bilen i götet =) Lokalsinne people!

Mindre tid dessvärre med mina bilder på Emilia.
Jag ska sätta lite fart imörn så ni har något att glutta på menar jag ;)
Två bilder kommer här i alla fall ↓


(Befintligt ljus+reflexskärm)


(En blixt med softbox, uppifrån)

Modell: Emilia Foto: Jag


Haa duu!


//JessicA






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Snyggt!

Kommentera inlägget här :