Maxad förkylning

publicerat i Allmänt



Ja men det är ju självklart att man drar på sig massa bassilusker innan man ska ut i vida världen. Nu har jag en vecka på mig att bli på topp igen men jag kan säga att än så länge känner jag mig inte alls bättre. Huja meja! Jag är aldrig sjuk (mer än mina ålderskrämpor) så jag förstår inte riktigt detta djävulskap.

Köpte massa medicin mot hosta, nästäppa och Ipren mot diverse symtom. Barma min själ så jag blir frisk. Jag befinner mig någonstans mellan avgrunden och bli ett fullständigt vidrigt ruk! Jag kan sällan nysa. Jag ger alltid ifrån mig ett knepigt ljud eller så stängs nysen in och jag gör galet fula grimarser. Men nu sörrni...nyser jag för fulla muggar så diverse slem ect sprider sig som en löpeld runt mig. Mmmmm...nice =/

Det enda positiva med denna maxad förkylning är att jag kan njuta av mina nysningar som jag sällan kan annars. Det sägs ju att något gott kommer med det onda =)

-Dont be so fucking negativ, think positiv thoughts!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

det verkar som att alla är riktigt förkylda just nu, antar att det är hösten och skol & dagisstarter som gör att förkylningarna härjar som pesten



hoppas du kryar på dig snart !

Kommentera inlägget här :