-Bts-

publicerat i Fotograf


Tjo!

Igår fick jag känna på mitt eget bisarra tålamod som inte alltid är det bästa, belive me! Jag tror det mesta gick emot oss på plåtningen igår i Göteborg. Vind/kyla utan dess like, blixtar som förstördes av vinden, synkfel och elverk som slutade att fungera. Toppen liksöm. Inte nog med det så var det skyttetrafik i just den tunneln vi hittade att fota vid hohoho! Well...en erfarenhet rikare men dessvärre en mindre plåtning då jag skulle fotat en annan oxå =(

Det är alltid roligt med nya ansikten och denna gång var det skönheten Emilia som fick vara offer framför gluggen. Hon skötte sig superb och tösa blir ruskigt läcker på bild så nu ser jag framemot lite retusch ikväll! Tack så mycket för igår och hoppas att du kommer få det så roligt i London!!! Det blev bra skit igår =D



Det var en liten utmaning att fota Emilia som mäter 1,88 m över marken mot en stackars dvärg som mig ;) Här posar hon med hjälpredan Jocke...hihihihihihihi!





Vem vet....kanske dyker upp nått smaskigt senare!


Haa duu!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra Asp:

Jäklar! 1,88 är hyfsat långt! :D Det ska bli kul att se bilderna sen! :)

Kommentera inlägget här :