I Nytt Format

publicerat i Modellbilder


Men tjenare där!

Nu är det flera månader sedan jag ens såg en tutorial/tips om roliga saker att testa i stora photoshop världen. Idag kände jag att jag har fastnat i den gamla vanliga retuschen och ville lära mig något nytt och så fick det bli =)


Foto: Kjell Sangberg Modell: Jag

Jag råkade fastna i ett klipp på en naken qvinna med dess effekter och hm....jag har ju en liknande bild på mig själv att testa på bara sådär. Jag kan nästan ärligt säga att jag inte har klippt och klistrat in saker så mycket innan eller ens markera objekt, är enormt kass på det! Så lite stolt är jag att jag lyckades hyffsat OK för att vara mig!

Vad gör man inte när lusten faller på för att skjuta upp saker du behöver/måste göra för att kreativiteten ska flöda?

Well well...dammsuga, fixa hemmet, packa, ladda batterierna i kameran och checka så allt kommer med till Milanot om ca 1½ dygn! Jag får helt enkelt vara slutkörd efter jobbet imörn och fixa de bitarna =P

John Blund och jag ska mysa lite i sängen nu

//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Åh cool =)

2:a kommentar, skriven , av sayran:

hej gumman, hoppas du inte har åkt än, här är restaurangen som ligger i milano som är värt ett besök

http://www.yacout.it/01_yacout_yacout_moscara.html



ha en trevlig resa

kram

3:e kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo - Fru & 4 barnsmorsa ♥:

riktigt bra gjort !! :)

Kommentera inlägget här :