Årets roligaste grillkväll

publicerat i Nöje


Tjooo!

För ett tag sedan åkte jag uppåt och hälsade på mamma, mormor, syrror och sist men inte minst Määäätajjas (Mattias) som nyligen köpt ett hus en liten bit utanför Gävle där årets roligaste grillkväll ägde rum!!! Bara han och jag. Helt suveränt eller vad Mattias skulle säga...GALA!

Jag har inte träffat pajasen på nästan 4 år men det var som igår. Sånt älskar jag med vänner, tiden kan gå men fortfarande samma härliga gemenskap, stålleheter och på gränser till stelkramp i käkarna för allt skratt! Inte helt lätt att ta igen 4 år på 30 timmar men vi fick till det rätt bra tycker jag...min "nya pojkvän" dessutom...det ni! Snabba ryck gillar jag...nu är det bara en volvo och vovve som saknas...kanske en knodd oxå hahahaha!




(Innan läggdax vid kl. 09.30 på morgonen....tokigheter)


Nu har min semester tagit slut oxå och det känns ju sådär må jag säga. Andra arbetsveckan och det har gått väldigt trögt att komma in i arbetet igen. Well...bara ett år kvar till nästa semester!

Tjoflöjt!


//JessicA



Kommentera inlägget här :