Min art i djurvärlden

publicerat i Allmänt


Hellu hellu hellu!

Äntligen kan jag säga att jag funnit mitt rätta jag i samhället! 

De är goa, klämkäcka, stora, runda och alldeles underbara. Vi snackar om mina hamster kinder som så länge jag kan minnas har fått stå ut med allas de kommetarer du kan tänka dig, på gott och ont givetvis. Jag lagrar mat för sämre tider precis som en hamster. Jag sitter i mitt ständiga eckohjul (springhjul för hamster) och tröstäter när sämre tider kommer. Jag är oxå inlåst i en bur och krafsar för att försöka komma ut. Jag sitter hellre hemma än att träffa vänner ute och jag blir mer gråhårig i takt som en hamster och det går i ruskig fart framåt!
                             
Inte den ultimata bilden för skönhet satt säga...hohoho ↑

Jag kan ärligt säga att jag alltid har önskat att någon villig ängel däruppe sög ut allt i mina kinder så de försvann för alltid. Hur fasiken vill man operera större kinder? En gåta för mig som levt med dessa "påsar" i snart 30 år och fortfarande har ångest hur de ser ut och alltid ska klämmas på och ge kommentarer. Det är inte OKEJ att börja tafsa på mina kinder likaså att en gravid kvinna inte vill att ni taffsar på hennes mage utan sitt medgivande! Visa lite respekt people.

                       
Ägare: Mägdi Modell: Lennart

Jag är inte uppdaterad i hamster världen och har inte sett denna böll innan. Har ni? Jag tycker det ser så roligt ut när lilla Lennart springer omkring i filmen!

Frågan är...Springer han för:

1. Det är roligt

X. För att komma någonstans

2. Försöker komma därifrån



Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av määägs:

ETTAN SÅKLART!!!

2:a kommentar, skriven , av Suss:

Jag äääälskar din hamsterkinder jess, dom är jättesöta och passar dig perfa! Alla har vi våra skavanker som vi själva hatar men som andra kan tycka är charmigt ;) Puss på dig! Kaffe snart?

Kommentera inlägget här :