Imörn imörn imörn

publicerat i Allmänt


Varför är det så jäkla tråkigt att packa för? Jag åker ju imörn på en liten mini semester kan man ju säga. Gött att få komma iväg och det ska bli riktigt nice. Det där med bikini är ju rena döden men nån gammal trasa hoppas jag att jag ska rota fram..hohoho! Beslutsångest i bött =/



Foto: Jag Modell: Therese

Jag klappar mig själv på axeln att jag tränat i två dagar nu. Inget direkt att hurra för så, men nu känner jag att till juni månad ska jag ha nått mitt delmål i cm runt min kropp...alltså inte på vågen för det är ju rena skiten. Ja vad blir det...4 månader kvar! Mumma

Dax att packa (?)


Haa duu!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Härlig känsla i bilden =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

mm lövely pics! du är så flink!

tycker om din nya header med snygg brud haha!

Kommentera inlägget här :