Snabb blandning

publicerat i Nöje


Hellu!

I torsdags blev det lite testfotografering med mina kompisar Sandra och Carro. Meningen var att jag skulle använda mig av lite fler blixtar än vanligt men det gick i stöpet. Lite senare ska jag gå igenom bilderna och se om det finns nått bra ;) Är dock lite vilsen efter om installation av datorn och nytt photoshop...Opps! För tillfället är jag inte riktigt förtjust i allt det nya, vanesak såklart.


I lördags hade min blöjkompis Millimus 30-års middag på utestället Koriander i stan. Jag käkade hjortfile med rödvinssås och råstekt potatis. Shit pommes vad smarrigt det var. Börgi Börg firade hela kvällen med vattendrinkar...jag var nykter men lika skoj hade jag för det! Det kändes som jag var speedad eller nått för jag var på sånt bra humör. Riktigt sköj att träffa gamla kompisar igen. Det var helt klart en lyckad afton!!!


Tvätten kallar...


Haa duu


//JessicA



Kommentera inlägget här :