Rallycross EM

publicerat i Nöje


Hellu!

Firande in min semester med lite Rallycross Em i Höljes i helgen!
Första året jag sätter min fot i den lilla byhålan men kan redan nu tänka mig att det blir en tradition om jag känner mig rätt. Det var så himla synd att allt skoj hände just denna helg. Maiden och The big 4 på Ullevi, Höljes, Peace and Love i Borlänge ect. Så lilla Höljes blev det billigaste alternativet men jisses vad jag hade velat vara på Ullevi igår kväll!!! Vilket drag! Hoppas ni alla som var på Ullevi igår hade så himla skoj! Avis som få =/


Min lilla helg i Höljes var superkul verkligen. Ångrade att jag hade lånat ut min kamera så inte en endaste bild kunde jag ta, lite tråkigt. Vädret var inte det bästa, inte huggormen heller men inge brist på bra sällskap, party, underhållning, snabba bilar och ångest.

Ni ska bara veta hur jag ser ut på hela kroppen. Är täckt i myggbett och blåmärken, inte alltför klädsamt. Och fy faaaaan säger jag bara vad det kliar hela tiden....tyck synd om mig...någon? Myggbetten på bilden är en liten del under knäna...ojojojojoj.....rekord i myggbett tror jag banne mig.

Haa duu!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Prickig korv =P

2:a kommentar, skriven , av Jannis:

Infektionsrisk ser det ut som. Klia inte och smörj in hela tiden. Klia inte så det spricker, blöder eller börja vara. Det kan lätt bli ärr då.



Mvh

Jannis

Kommentera inlägget här :