Gladiatorerna

publicerat i Nöje


Tjoho!

Jag och en arbetskamrat vann biljetter till Gladiatorerna som för tillfället spelas in på Löfbergs Lila arena i Karlstad. Dock kunde inte arbetskompisen följa med så jag bjöd med familjen Gräsberg/Jansson igår på en trevlig afton. Bortsett från ömmande händer av all klappning, värk i "rövbenet" av allt sittande och ca 6 timmar på plats var det en annorlunda upplevelse. Sen icke att förglömma godis för ögonen hihiihihihihi!



Entren av de sjukt muskulösa Gladiatorerna


Såhär kan det se ut....rätt maffiga grejer och min undran hur många km kablar de riggat runt?


Utmanarna


Ingen liten pyramid! Senare hände det en olycka...=/



Förberedelser för "Topsen" där bron var den drygaste att hissas ner...komiskt att de hade beställt den snabbaste varianten. Den grenen tog längst tid att spela in tror jag!



Ringarna...två av deltagarna gjorde riktigt grymt ifrån sig...

Gry Forsell i egen hög person. Lika snygg och härlig som på tv...inge fejk där inte!

Hero intar scenen där han ska möta...

...Gunnar! Denna gren kommer bli så rolig att se på tv ;)

Grabbarna grus


Vi fick se 6 olika tävlingar och sist det ultimata slutloppen som jag inte har några bilder ifrån. Man tappade gnistan att fota efter några timmar hahahahaha! De bästa delarna var helt klart scenografin, dåren som höll igång publiken, sjukt rolig kille...gift dig med mig! När jag råkade möta Hero följd av två andra i Gladiatorerna när jag spinger efter och ska greppa tag i deras muskulösa rumpor! Och sist men inte minst snattar en affish på Hero när en anställd på Gladiatorerna ställer sig bredvid mig...genant men han blundade för det hahahhahaha! Så nu hoppas jag tösabeta Ronja att du tejpat upp den i taket! Vad gör man inte för ungar?


Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

va roligt, du och jag var där samma inspelningstid =)

Kommentera inlägget här :