Radiotjänst

publicerat i Allmänt


Har de inget bättre för sig än att tracka människor på kvällarna? Vilket otroligt ouppskattat jobb de har likaså p-vakter och telefonförsäljare. Jag har ingen tv och har inte haft på 10 år...är det så konstigt i dagens samhälle eller? OM jag hade tv, radio, DVD/video eller en dator med Tv-kort i hade jag gladeligen pröjsat för den tjänsten....hohohoho! I veckan väntas det i vanlig ordning dörrknackning av ren erfarenhet...man kan ju hoppas på en goding med protokollet i famnen ;) Här finns det ingenting!

Jag dyrkar Galenskaparna & After Shave och de gjorde en roligt sketch 1986 om just TV-licens. Den är från revyn Galenskaprna Cyklar...de bästa genom alla tider =D




Betalar ni? Kyss //JessicA

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Z i r r e s ♥:

snygg header! allt bra? :D

2:a kommentar, skriven , av Millimus:

Hoppas dejten var lyckad... You have to tell me more :) Har Robin från Njoy terrat dig eller? Mig har han terrat i vart fall..



Puss

Kommentera inlägget här :