Ogilla

publicerat i Allmänt


Jippi vad super nöjd jag är när man får böter när man har en gilltig parkeringsbiljett men TYDLIGEN inte får stå på besökande parkeringen vissa tider med den "synliga gilltiga biljetten" i rutan. Jag måtte ha drabbas av en känga otur som förföljer mig i allt jag än gör....lite smått frustrerande nu...kan turen vända snart...snälla?!

Men inte deppar jag ihop för det, otur är min vardag så jag spånar på vad som ska ske imörn. Totalt motorhaveri kanske? Eller varför inte att hela lägenheten brinner upp och jag får ut massa stålar på försäkringen och kan leva livet på något exotiskt ställe och uppleva palmer och klarblått vatten. Nja...det låter inte som min tur så jag får fortsätta snorkla runt i Vänerns vatten och koka nudlar till middag.

Yes livet...fortsätt så ;)


//JessicA



Kommentera inlägget här :