I`m to old for this shit

publicerat i Nöje


Jag tror fasiken inte jag sovit sen i fredags natt!
Känner mig totalt mörbultad efter en mycket crazy helg med min underbara vän Isa! En av de sjukaste helgerna på länge minst sagt. Det är så absurt att jag inte kan berätta helt ärligt =P Mohahahahaha! Falukorv!
Jag gillert muchooo...

Jag har tillbringat dagen till "sanering" av lyan...nu börjar det lukta gött igen. Dax för min tur med ett långt skönt bad och lite behandlingar i alla dess former. I`m to old for this shit.

Tack Isa & Gänget för en helt klart oförglömlig helg och jag saknar dig redan. När kommer du igen ;)


Pöss pöss


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isa:

Haha sjukt kul helg! Tack själv :) Måste göras om snarast

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Berätta

Kommentera inlägget här :