Saknat mig?

publicerat i Nöje


Well well...har haft full rulle i flera veckor nu och det verkar onekligen inte ta slut =P
Upptäckte att det var över 2 veckor sedan jag skrev på bloggos...rätt illa må jag säga!
Nu ska jag försöka fatta mig kort.....

Helgen efter min kärring ålder så campade jag för första gången i år med min kompis Sandra vid underbara Bomsta/Vänern. Campa är väl kanske att ta i men en övernattning i husvagn (lyxig sådan) med grillning på kvällen och några för många öl inom västen blev kvällen väldigt rolig för min del...dock inte på jobbet dagen efter men det är en helt annan historia!

Och dagen efter var det "födelsedagsfest" för min brorsa och hans tjej. Vad vi inte visste var att de förlovat sig bara sådär så det blev massa firande och ett gäng sköna vänner.Det bästa av allt är att se min käre Brother Tuck så lycklig....åååååhhhhh vad glad jag är för er skull! Önskar ER verkligen all lycka i världen <3

Sen gick det väl en vecka eller så och det blev helg igen...underligt tycker jag, tiden går väldigt fort ibland.
Jag träffade en kill kompis jag inte träffat på säkert 2 år som bjöd med mig på lite grillning och såklart drog de med mig ut fast jag stretade "lite" emot. Jag skulle ju såklart jobba dagen efter =( Superköna grabbar och jag enda tjej...ja man ska ju inte neka till att man gillade läget hahahahahaha! Jag må erkänna att jag hade lite träningsvärk efter att ha buggat som en sate innan utgång! Super duper rolig kväll helt enkelt. Huvudvärken för morgondagens partaj satte sprätt i de få hjärcellerna jag har kvar...hur skulle jag palla detta liksöm?



Min bästa killkompis "Gräset på berget" fyllde strax innan mig 30 år så han hade arrangerat en fest för massa gamla kompisar och det blev en fest som vi alla alltid kommer ha minnen ifrån och inga minnen ifrån. Tack för en super rolig och lyckad tillställning! Me lööööve you!




I lördags hände något så underbart att man själv inte kan greppa det!
Mina vänner gifte sig!


En mer romantisk kille får man leta efter. Han planerade ett överrasknings bröllop för de närmsta och inte ENS bruden visste att hon skulle gifta sig! Han är helt otrolig den mannen. Jag är så enormt lycklig för er skull och jag gläds åt att jag fick vara med och dela den magiska kvällen med er =D
Älskar er så mycket ska ni veta makarna Thuresson!


Löve


//JessicA



Kommentera inlägget här :