Scrapbooking

publicerat i Nöje




Igår var jag bjuden på middag hemma hos Jenny Spänny m.familj (arbetskompis) på date. Blir för sällan och sist jag var där körde vi turnering på Nintendo Wii närmare bestämt Super Mario Kart. Denna gång provade jag på något helt annat.... Scrapbooking! Jag är ju lite pysslig av mig men aldrig provat på just scrapbooking som jag fann mycket rofyllt, kreativt med en gnutta absurd beslutsångest! Vilka grejer det finns, så mycket fina papper, stämplar, färger ect så inte konstigt att att det blir himla svårt hur man ska få till något bra. Men hyffsat nöjd blev jag med mitt kort ala Jessica Style...man vet aldrig om det kommer upp någon bild på mästerverket mohahaha!

Tack Spänny för en mycket trevlig afton ;)

Kyssen


//JessicA





Kommentera inlägget här :