En kort update

publicerat i Allmänt



Saker och ting kan faktiskt bli sämre vare sig man vill det eller inte.

Ojsan så blev det inte så mycket sämre som jag företrodde (nytt ord från mig). Det blev ju faktiskt ganska bra. Jag behövde inte blanda kattmat och nudlar denna månaden, behöver inte gå med dreeds, jag får fortsätta lukta gott men olyckligtvis var det ingen som ville köpa min katt på Tradera. Visserligen har min nya toa gått sönder men min bästa vän tejpen hjälpte. Den ställer upp i nöd och lust! Ni minns kanske sist vad som hände med min urgamla toa från 70-talet? Lite fränt att ärret ser ut som ett hjärta...sånna som hängs på dörren till dasset, det har jag i handen och hjärtat skiftar i färg....rätt bra gjort må jag säga. Ibland får jag till det ;)

Något helt underbart har hänt som jag är så glad för! Min bästis har äntligen fått sin lilla Sune och om två veckor åker jag ner till mitt andra hem Götet för att se underverket! Det kommer bli en hektiskt helg och förstår inte riktigt hur jag ska få dygnens alla timmar att räcka till. Det blir bebismys, träffa käre faster, fota modell/er, träffa kompisar, utgång, shopping och besöka ex. Man kanske borde bli mer stressad i livet för att få alla saker gjorda...hahaha som om det skulle hända, jag som är lugnet själv!


Haaa duuuu!


//JessicA











Kommentera inlägget här :