Snickarglädje

publicerat i Allmänt


Hellu Hellu!

Börgi alias "Al Timell" har varit i farten hela helgen och pysslat om i hemmet. En ny fondvägg är uppe och så har jag haft snickarglädje och gjort ett nytt vardagsrumsbord som jag blev riktigt nöjd med! Nu är det bara ett nytt skrivbord, ett avlsastningsbord och två lampbord som ska byggas....hujedamig! Givetvis ska nya kuddfodral och en pläd sys hade jag tänkt så det matchar lite mer i rummet och helst av allt skulle jag vilja köpa ett nytt överdrag till soffan men det kan jag bara glömma för det kostar multum, typ som en ny soffa. 

Det känns riktigt gött med en förändring och mår himla bra just nu, vad så lite kan pigga upp en =)

                                                   (Sorry för kvalisorten på bilderna)
       


Haa duu!


//JessicA Timell



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Vad snyggt! Ska se om jag hittar nåt som passar det :)

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Impressive! Verkligen!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

men såå snyggt!

å vad jag är fotosugen!!!! =)

4:e kommentar, skriven , av Millimus:

Jättesnyggt! Kul att du fått inspiration för inredning igen :-) Kram

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Riktigt snyggt! Duktig du är! :D

Kommentera inlägget här :