Rebecca

publicerat i Fotograf


Jag har ju semester!

Efter fyra dagar i Göteborg/Orust är jag hemma i tråkiga Karlstad igen. Jag känner mig inte hemma när jag väl kommer tillbaka från Götet. Jag vill bort från solstaden Karlstad och efter ev. schema ändring på jobbet så vill jag inte komma tillbaka alls. Well...semester var det va =P

Jag har haft det bra under dessa dagar. Jag har fottat två modeller och det blev kanonens bilder! Det är nog detta jag vill göra, vara kreativ, skapa bra saker och vara som jag är....spontan! Jag är sämre på teori, läsa, plugga ect men om det ges praktiskt fastnar det som en mutter runt skruven. Jag vill utvecklas inom det området. Jag vill bli bra!

I söndags fotade jag sköna Rebecca Zetterlund och min favvo mua Sofie Jordskogen vid Saltholmen i Göteborg och en bild kan jag dela med mig innan jag åker på roadtrip imörn igen!

 Fota: JessicA Bergman Modell: Rebecca Zetterlund Mua: Sofe Jordskogen


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

åh, va resultatet blev vackert:D

Kommentera inlägget här :