Fyra dagar kvar

publicerat i Fotograf


Fasiken vad jag längtar till min semester, endast fyra dagar kvar för min planerad semester innan jag visste att jag blir arbetslös. Det känns riktigt bra må jag säga. Till helgen blir det västkusten och sen upp till Gävle för att fira min lillasyster som tar studenten. Vad kan man egentligen köpa till en tjej i student present som inte gillar smycken? Ångest har jag. Jag brukar vara rätt påhittig men nu står det helt stilla och inte faan tänker jag köpa en One Pice i student present fast hon önskar sig det!!! Nån måtta får det vara. Tips mottages gärna!


Foto:
Jag Modell: Leila Bouchaoui Mua: Sofie Jordskogen

Hur sjukt det än låter men jag har inga bra arbetskor. Mina fötter är som stora klot, vätskefyllda och hälarna värker mer än nånsin. Kanske dax att lägga dom i högläge ett tag för lite avlastning för morgondagens spring på jobbet. Ibland önskar jag att jag hade en redig karl som pysslade om mig hohoho!


Löve


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johan:

Njut av din semester!

Snygg bild på en snygg tjej

MVH

Johan

Kommentera inlägget här :